Ny blogg

Min nya blogg. www.tvbarnsmammanmalin.blogg.se
Vi ses där =)

Kommentarer
Postat av: cattis

Hej Malin! Jag har två söner som är ungefär lika gamla som dina! och till den första så var vi oxå och storhandlade på ullared! Bl a samma snuttefilt som du köpte till Liam, grodan! Jag undrar om han använder den eller om det blev en som bara blev liggande nånstans! Om det är det sistnämnda så skulle jag betala dyrt för att få köpa den av er. Min äldsta Noel älskar den över allt annat men det börjar bli rätt påfrestande att alltid leta efter den, när man ska till dagis etc. I vilket fall som helst så skulle jag bli glad om du svarade på mitt mail....
Era barn är jättefina!
mvh
cattis!

2013-04-01 @ 20:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0