Dumma finger

Igår fredag hade vi en mysig dag i Götene med barnens faster och kusin. Robban klippte sig och sen så var vi och lunchade på en kina restaurang. Sen hittade jag äntligen på ett par fina byxor. Ett par vita till sommaren som jag kan ha på mig :) Jippi.

Idag har vi varit i Götene igen. Jag var och hittade ett linne sen köpte jag en liten present till hjärtat som fyller 29 år imorgon :)

Hjärtat är på bygdegårdsfest idag och jag hemma med barnen. Har bakat chees cake tills imorgon och sen hade jag tänkt att dammsuga å sånt ikväll men när jag höll på och skar grönsaker skar jag mig i fingret. Jag trodde att de skulle behövas sys för de blödde som bara den. Ont hade jag verkligen men nu har jag plåstrat om de så får jag se hur de ser ut imorgon. Hoppas att jag inte har för ont bara. Har massor att göra imorgon innan kalaset.

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Barnen sover så jag kan koppla av :)

Ha en fortsatt trevlig kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0