Vagn..

Idag har jag hunnit med att göra lite nytta. Var upp på övervåningen och fixade. Det är fullt med saker i 2 rum och där ska vi ha vårat sovrum och Liam ska få ett eget och det ska vi hinna göra innan den andra bebisen kommer. Jag kan inte förstå hur vi ska hinna med de.
Det är så mycket saker som är robbans och hans syster så dem grejjerna kan jag inte flyttta runt, men allt mitt har jag placerat in i skrubbarna / förvaringsrummen vi har där uppe.

Liam har sovit 2 gånger idag men det blev inga långa stunder. Han är riktigt grinig och klängig fortfarande och det har han inte varit på jättelänge så jag undrar vad de är för fel...

Jag har hittat en vagn som jag letat efter och den finns i Skövde och den skulle dem ha 3900 kr för. Det var en 08 och det tycker jag är för dyrt. Kollat runt på nätet vad dem kostar så hittar jag bara 09-10 och dem ligger på ca 3500-4500 kr. Så får se hur den ser ut. Hoppas den är i bra skick och att den inte är så mycket solblekt då köper jag den. Nu vill jag bara bli av med min vagn och den har jag sänkt till 6500 kr.



Vi får väl se imorgon om jag köper den :)
Helst vill jag ha en ny men de har jag inte råd med.

Ha en fortsatt trevlig lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0