Soffläge

Har inte hunnit med att göra så mycket på eftermiddagen. När jag satte mig och började fixa med papperen så vaknade Liam och då var det bara att packa ihop allt och ta hand om honom.
Vi fick fika besök av Anna och Astrid. Dem satt och skulle ha samma leksak. Det såg riktigt roligt ut. Liam hade den, Astrid tog den och så höll dem på jättelänge. Lyckades få med de på film.

Sen när dem åkt så la jag Liam för att han var trött. En halvtimme och sen stod han och skrek. Han har varit riktigt kinkig hela kvällen. Ingen aning vad de var för fel idag. Han fick mat vid halv 6 när jag åt sen blev det ett litet bad innan det var dag att fixa en flaska och sova. Han gnällde en stund innan han somnade när klockan var 7.

Sen har jag suttit vid datorn och lagt upp min vagn på blocket. Hoppas verkligen att jag blir av med den. Sen ska jag hitta en ny också och det är inte de enklaste. Finns massor av den jag vill ha men inte någon i närheten. Hoppas de kommer ut någon snart, annar får jag åka lite längre.

http://www.blocket.se/skaraborg/Emmljunga_Edge_Duo_combi_10_35932857.htm?ca=13&w=1
Här är annonsen. Vid snabb affär kan priset diskuteras :)

70 dagar kvar till beräknad förlossning :)

V.30 med Liam


V.30 med bebis nr 2 :)
Jag ser höggravid ut nu


Nu sitter jag i soffan med fötterna på bordet och datorn i knät och kollar på bonde söker fru. Det är också full fart i magen. Tror bebisen gör volter idag :)

Ha en fortsatt trevlig kväll

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Kul å se skillnaden :D när hade du bf?

2011-09-11 @ 19:34:34
URL: http://misswkg.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag har bf den 16 november. Får se om jag får gå över den här gången också. kan ju hoppas att jag inte behöver de :)

2011-09-11 @ 21:15:47
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0