Kräftskiva...

I fredags var ♥ ledig så jag fick skjuts till barnmorkan. Alla värderna såg bra ut. Jag växer så de knakar, men hade inte gått upp något på två veckor.
Efter att vi hade varit där åkte vi och åt lunch på Robbans systers jobb. Liam var såklart trött och grinig så det var bara att skynda sig och äta och sen åka hemåt och lägga honom.
På kvällen skulle ♥ ut med jobbet på affärsmidda och 3 rätters så jag och Liam var hemma. Blev ingen lyxmiddag för mig. Orkade inte göra något när ja skulle äta själv så de blev yoghurt och macka bara. Jag och lilleman cyklade upp och handlade onyttiga saker, godis och cola.
Kvällen spenderade jag i soffan med skilda världar. Fanns inget annat att kollla på.

Igår var det kräftskiva hemma hos svärmor och svärfar. Jag äter inte skaldjur så det blev kyckling och potatis sallad istället men de går de också.
Det var jag, Roban, Liam, Mia(Liams faster), Anders(Liams fasters sambo), Kusin Wilma, Farbror Lenny, Frida(Liams farbrors fru) Kusin saga och svärmor och svärfar.
Det var en riktigt trevlig kväll och vi kunde sitta ute hela kvällen.

Liam passade på att vila lite innan kvällen


Linslusen



Kusinerna leker


En egen kräfthatt fick Liam också :) Den satt inte på så länge.


Vi hade med oss våran husvagn men jag sov som vanligt dåligt. Vaknade och somnade flera gånger under natten och sen så vaknade Liam efter 6 och jag gav honom en flaska välling men den tog det lång tid för honom att få i sig. Han brukar svepa den riktigt fort men inte idag.
Sen skulle han bara böka och klättra på oss så jag och Liam fick gå in och leka hos farmor och farfar. Det var bara vi och Liams farfar uppe. Han var ute och släppte in kossorna i hagen. Tidig frukost blev det också men jag var hungrig kl kvart i 8. Blir man om man får kliva upp tidigt på morgonen.
Nu harjag tagit en powernap :) Så skönt att jag hann göra de nu när liam sover. Han har nog sovit i 2 timmar nu.
Jag kommer nog inte göra så mycket mer idag. Orkar inte städa ngt så jag ska nog fortsätt med ryggläge en stund till =)


Ha en fortsatt trevlig söndag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0