Kraftig sammandragning..

Idag tidigt på morgonen fick jag en kraftig sammandragning som satt i runt 15 sekunder. Den gjorde riktigt ont..Jag cyklade upp till barnmorskan så hon fick känna och bebisen ligger väldigt långt ner. De har jag känt att den gjort länge. Sen passade vi på att kolla hjärtljuden och de var på 163. Full fart på den lilla krabbat som jag tror är en tjej :)

Var sedan på babycafét och Liam var rätt lugn för första gången. Det brukar vara han som härjar och hörs men de var de inte idag.
När vi cyklade hem så somnade han och jag lyckades få av honom kläderna och  lägga honom sen sov han 1 timme. Då hann jag äta mat :)
Nu är han vaken och har ätit så nu får man roa honom lite. Jag ska försöka göra lite nytta också.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0