Fredagsmys

Jag tog Liam på cykeln och åkte upp till Götene och netto och handlade Dumle, Gott & Blandat, morötter och kopparbergs päroncider. Den är så god. (Alkoholfri är den också). Det börjar bli jobbigt att cykla nu också för att magen tar i. Men skönare att cykla än att gå. Får sammandragningar när jag går långa sträckor.
När vi kom hem så blev det potatismos, köttbullar, gräddsås, lingonsylt och saltgurka. Liam åt också de och det är nog hans favoritmat tror jag.

Efter maten fick han bada och duscha och det är nog de bästa han vet. Han är helt galen.



Lilleman vill gärna klättra på diskmaskinen.



Nu ligger jag själv i soffan och kollar på idol. Lilleman fick gå och lägga sig eftersom han var så trött. Han skrek och skrek, men när jag gick mot sovrummet somnade han på min axel. Nu får jag se hur det kommer att vara inatt när han inte ätit någon välling. Hoppas han sover HELA natten.

Ha en fortsatt trevlig kväll och trevlig helg.

Molly lånade Liams stol


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

sv; Javisst har hon, och hon har börjat få sin första tand :)

2011-09-09 @ 20:30:32
URL: http://misswkg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0