50 dagar kvar..

Idag är det 50 dagar kvar tills bebben är beräknad. Tiden går så fort.
I går kväll så var jag så trött. Somnade på soffan när klockan var halv 9 och vaknade 9 så de var bara att gå och sova.
Liam vaknade klockan 6 så han fick en flaska välling sen somnade vi om och vaknade efter 8.
Idag har jag inte gjort mycket. Anna och Astrid har varit här och fikat en sväng innan lunch. Liam hade inte sovit något på förmiddagen idag så han fick mat och sen la jag honom. Han somnade nästan på en gång. Hörde att han skrek för en stund sedan men nu sover han nog igen. Bara bra om han sover en stund till tycker jag. Funderar på om jag ska lägga mig en stund på sängen. Känner mig lite halvseg idag.
Bebisen bökar en del. Känns ibland som den trycker neråt och den ligger med huvudet neråt tror jag. Får se vad dem säger på nästa undersökning.
I helgen väntar ett besök på Ullared. Ska köpa lite saker till bebisen och även lite kläder till Liam. Ska försöka hitta lite julklappar och presenter till honom. :)

Ha en fortsatt trevlig måndag :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0