Kom ut nu...

Torsdag:
På förmiddagen kom Catherine och hämtade upp mig och Liam. Vi skulle åka till Skövde för att kolla på skor till småkillarna men det var svårt att testa dem på Liam. Han var så trött så han skrek som bara den. Vi gav upp och gick och åt lunch istället.
Efter maten var killarna så trött så dem somnade i vagnen när vi kollade på kläder. Jag köpte ett par byxor till bebisen och även 2 par strumpor till den också.



Liam och Johannes


Efter att vi varit och handlat följde jag med hem till Catherin och robban hämtade mig där efter jobbet. Liam var så trött då så han somnade på en gång.



Fredag:
Började dagen med ett besök hos barnmorskan och mina värden var bra :) Jag har fortfarande inte gått upp i vikt men magen växer så de är ju bra iaf :)
Jag hade med mig Liam in hos barnmorskan och han skrek nästan halva besöket där inne. När hon skulle mäta blodtrycket och tog av mätaren så började han skrika som bara den. Karborrbandet lät. Han är så rädd för höga ljud.
Sen åkte vi hem till svärmor och svärfar och åt lunch sen var vi hemma och tog de lugnt. På kvällen kom Maria och Andreas till oss och åt tacopaj.





Lördag:
På förmiddagen var vi ut till Robbans jobb för att han skulle fixa en del saker. Åkte sedan vidare till Willys och storhandlade.
När vi kom hem så slappade vi innan vi skulle iväg på middag. Det var en trevlig kväll med riktigt god mat. Var en gryta gjord på hjort =) MUMS.
Vi vandrade hem runt halv 12 och då vaknade Liam. Han fick en flaska sen somnade han om.

Pappa Robban fixade frisyren innan vi skulle på fest =)


Mina 2 ♥


Söndag:
Jag tog en städdag. Det var riktigt skönt att få lite gjort.
På eftermiddagen åkte vi upp till Robbans syster och hälsade på sen på kvällen blev det fuskmat. När jag kom hem ballade min mage ur. Jag fick jätteont :( Kan inte äta sånt skit.
Det blev en tidig kväll och det var riktigt skönt eftersom jag vaknade 4 gånger på natten och var tvungen att gå upp :(

Måndag:
Idag har det varit en BAKDAG hemma hos mig. Började med vaniljbullar, risgodis, citronmuffins och sist kanelbullar så nu är hela frysen full med fika. Nu har jag fika när bebisen kommer. Hoppas ngn kommer och hälsar på då :)
När jag var klar med allt nu på kvällen så var jag helt slut i kroppen. Rygg och svanken var värst. Men nu blir det bara tt ligga i soffan och kolla på Ensam mamma söker :)

Magen nyss. v.37 (36+4)


Bebisen sparkar och bökar och jag har lättare mensvärkar. Sen trycker bebisen neråt så jag hoppas verkligen att den kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0