Trött trött och trött

Inatt har jag sovit rätt bra. Bara varit upp en gång och de har varit skönt.
Gick upp vid halv 7 och gjorde en flaska till Liam sen somnade han om och vaknade kvart i 8. Jag hade hoppas på att han kunde ligga med oss och mysa i sängen men de går inte. Han bara ska ner och riva i lådorna med filmerna vi har i sovrummet.
Gick upp och åt frukost sen så har jag gjort de vanliga man gör här hemma. Tar hand om tvätt och plockar upp en massa saker.

Jag har varit riktigt trött idag. Orkar knappt göra något efter lunch. Jag tog och la Liam och mig själv också. Sov lite fram och tillbaka under en timme. Var inte så lätt att göra de när dem började spika upp ställningar runt huset. Den ska byta hela taket på måndag.
Nu har vi ätit lite mellanmål och lilleman sitter och leker.
Är så godissugen men jag orkar inte gå eller cykla 4 km för att handla de.
Bebisen lever rövare i magen. Sparkar som bara den och trycker upp och ner och åt sidorna.
Kan ju vara så att h*n vill komma ut till oss :P

Ha en fortsatt trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0