Regn+blåst = Städ dag

Idag är det verkligen inget roligt väder. De blåser som bara den och regnet står som spön i backen.

Liam sov till klockan nästan var halv 8 idag så jag tyckte att det var onödligt att ge honom välling så de blev gröt istället. På morgonen har vi lekt lite och sen har jag dammsugit och torkat golven. Skönt att få sånt gjort. Andra tvättmaskinen går också sen finns det som vanligt hela sängen full med ren tvätt som ska vikas. Så jag vet vad jag har att göra idag.
Nu blir det att äta min "frukost" och vänta på att golven ska torka. Skulle vara skönt att lägga sig en stund och vila. Har fått halsbränna nu igen så de är inte roligt :(

Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0