Bloggar från sängen...

Bloggar från sängen denna underbara fredagsmorgon. Ligger och lyssnar på fåglarna som kvittrar :) Solen var framme när jag vaknade vid 6 men nu är det molnigt igen men lät som det skulle bli en fin helg :) Hoppas verkligen på de nu när jag piggnat till så jag kan gå ut.

Igår var jag bara inne och tog de lugnt. Hann med att tvätta två maskiner och ta hand om lite disk och mysa med lilleman en massa :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Robban är ledig idag men han var tvungen att åka iväg till verkstaden med lastbilen idag och sen ikväll ska han iväg och sätta upp instrumenten på ett bröllop dem ska spela på imorgon.

Ne om man ska ta och vandra upp ur sängen och göra lite nytta och äta frukost.
Ha en trevlig dag :)
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0