Axvalla Marknad

Imorse runt 9 kom svärmor hem till oss. Hon skulle ta med mig och Liam till Axvall på marknad, men jag var inte klar på långa vägar. Jag blev lite sen, men vi kom iväg efter 10 tiden. På marknaden var det mycket folk och trångt. Jag hade med Liams sylky och den var inte så lätt att köra i en massa grus och gräs. Nästa gång ska jag ha med hans riktiga vagn. Jag köpte 3 par strumpor och en t-shirt med Bamse till honom och sen fick han en lika tröja fast en annan färg av farmor. Vi gick en stund sen tog vi oss en hamburgare och drick som lunch. Svärmor träffade på en massa av sina väninnor. Jag mötte inte EN enda jag kände. Jag fick även med mig 2 liter jordgubbar hem :) Belgiska och dem var faktiskt goda. När vi gick runt så ropade dem i högtalarna om 2 bilar som hade hundar instängda i värmen. Dem satt där och flåsade. När dem ropade 3:e gången var dem så förbannade på hundägarna och svor i mikrofonen. Fattar inte hur man kan plåga en hund att sitta i en bil när det är +20 grader ute.

Sen åkte vi hem och åt jordgubbar och grädde. Var smarrigt de. Robban åkte sedan till falköping för att spela på en kompis bröllop så jag hade kvällen för mig själv. Bakade en broccolipaj och den blev riktigt smarrig. Jag blev inte själv hela kvällen utan nerbjuden till en som gick i min mammagrupp. Fick grillad lax, pressad potatis, rom sås och sallad. Smarrigt.
Satt sen och kollade på tv och snackade lite. Liam var snäll och glad. Låg och skrattade och snackade på golvet tills klockan var efter 8 då han var så trött. Han sov sedan 30 minuter innan han vaknade igen. Jag gav honom en flaska sen har han sovit sen dess.





Jag hade med mig en kartong jordgubbar så nu har jag ätit de 2 gånger. Nu är jag så mätt.

Dags att sova nu. Börjar bli trött. Hoppas verkligen att lilleman sover hela natten fram till 7 iaf så kan han få mat då och sen somna om en stund i sängen med mig :)

Godnatt puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0