Onsdag

Godmorgon

Igår var vi på babycafét och vid 11 skrek Liam som en stucken gris. Han var så trött och vägrade somna men när jag klädde på honom och la honom i vagnen och gick ut så somnade han på en gång. När jag kom hem lyckades jag få i mig lite mat sen var det hans tur. Gjorde inte mycket nytta igår. Hade ingen ork till de så jag och Liam somnade på sängen 1 timme. Var riktigt skönt.

Inatt har han varit lite krånglig. Varit upp 2 gånger. Sen vid kvart i 5 så tog jag upp honom till min säng eftersom han låg och skrek. Nu är vi uppe. Klev upp kvart över 7. Har legat å myst en stund i sängen. Nu sitter han i babysittern och snackar en massa och jag kikar runt lite på nätet. Snart ska jag ta och göra lite frukost sen så blir det att städa lite innan jag ska gå till Götene på unga mamma guppen :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

-5 dagar. Kommer till Gävle på måndag eftermidda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0