Nu börjar det bli vår..

Nu börjar det bli vår. Igår efter 5 tiden så gick jag och Liam ner till Götene för att handla lite. Det var underbart väder. Solen lös och det var +5 grader :) Hoppas på att det blir varmt idag också när vi ska ut och gå. Inatt har Liam sovit riktigt bra. Han vaknade halv 6 så då fick han mat så nu ligger vi i min säng klarvakna och han snackar som bara den. Jag funderar på om jag ska försöka sova en stund men inte lätt när han låter.

Idag har vi inte planerat så mycket. Blir nog en promenad med Anna och Astrid sen plocka lite här hemma. Kanske dags att ta fram dammsugaren idag.

Ha en trevlig dag :)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötkillen där . Gud vad stor han blir :)

2011-03-18 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0