Mammagruppen..

Om en och en halv timme ska jag och Liam gå upp till Götene på mammagruppen. Vi är nog 8 mammor och alla har pojkar. Inte en enda som har en tjej. Idag på förmiddagen har jag varit rätt slö, men har iaf plockat lite och dammsugit. Prästen kommer hem till oss kl halv 8 ikväll och vi ska planera dopet för Liam :) Dopklänningen har han redan testat. Det var den som jag och min syster hade på oss :)



Nu blir det lite lunch för mig sen så ska nog lilleman ha mat också. Innan jag går så blir det vila och kolla på ett avsnitt av one tree hill.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram från oss :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Söta Liam blir så stor lik mamma:)

2011-03-04 @ 18:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0