12 veckor

Idag blir Liam 12 veckor. Den 9 mars är han 3 månader. Tiden går superfort.
Idag har vi varit på banken. Han var glad nästan hela tiden, eller sista kvarten skrek han som bara den. Det var när jag skulle fylla i alla papperen.
Sen var vi till BVC och vägde honom. Han var 61,5cm och vägde 6030g så han växer så de knakar. När har låg på bänken på bvc var han så glad och skrattade men sen var det inte alls bra när han fick ligga i vagnen igen. På vägen hem så var jag in och handlade lite mat.

Idag på kvällen kom Becca och Mikaela och hälsade på :) Har inte träffat dem sedan jag slutade på campingen i september. Det är över ett halvår sedan. Helt sjukt vad tiden går fort.
Jag fixade tacos till oss sen har vi suttit och pratat om allt möjligt :) Så trevligt.



Nu sitter jag och hjärtat och kollar på Lyxfällan så snart är det dags att sova. Får se vad vi hittar på imorgon och resten av helgen. Han är ledig så de ska blir skönt :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0