1 mars

Igår så hade jag besök av Maria hela dagen. Var upp till Götene och mötte henne. Liam skrek när jag var inne på ica och handlade mat. Men det är ju som vanligt när man står i kassan och ska betala då börjar han skrika. Vi satt och snackade å kollade på tv.
Inatt har Liam varit riktigt duktig. Han har sovit hela natten. Han vaknade kl halv 6 och ville ha mat. Ännu en natt jag sovit skönt :) Hoppas han börjar få en sådanna rutiner nu=)

Idag så låg vi i sängen å myste jag och Liam. Vi gick upp före 8 eftersom det är tisdag och då är det babycafé mellan 9,30-11,30. Idag var han lugn där. Förra veckan var det ordentligt liv på honom. Det var han som skrek mest.

Liam låg på golvet med en tjej på varje sida :) Ett charmtroll är han

Klara Liam Astrid



Efter babycafét blev det en lunch med Malin och hennes Milian. Tacopaj på Elvira. Sen vandrade jag hem för att jag hade en riktigt trött Liam. Han skrek så det var jobbigt att sitta där med honom och en massa folk.
När jag kom hem fick Liam mat sen somnade han. Jag satte mig och kollade på Familjen Annorlunda och Ullared på nätet. Missade båda igår. Sen så går tvättmaskinen i full gång igen. Fattar inte hur den kan bli full på en gång.

Jag tog av lilleman nerspydda kläder och då fick han ligga på magen en stund på skötbordet :)
Han är så goo när han ligger där och flinar. Nu väntar vi på att pappa ska komma hem så vi kan äta och sen ska Liam ducha med Robban :)



Matdags för lillkillen nu :)

Här kommer det lite bilder från förra veckan

Molly ligger i vagnen med Liam






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0