Fikadag

Idag har jag och Liam varit upp till Götene och fikat med Malin och hennes Milian.
Riktigt trevlig och sen var dt varmt och skönt och fläktade :)

Milian & Liam


På vägen hem gick jag förbi och köpte jordgubbar eller rättare sagt jag fick 2 liter i kompensation eftersom att när vi köpte 4 liter på midsommar så fick vi slänga hälften av varje kartong. De var riktigt snällt av tjejen tycker jag :)

Vandrade sedan hem och åt lite lunch innan vi gick hem till Anna och Astrid. Barnen lekte på filten och vi fikade jordgubbar och glass. Mums va gott de var :)

Det var så varmt så barnen badade senare på kvällen, eller klockan var över 6.
Dem var helt galna båda två :)
Full fart var det i vattnet. Liam blir helt vilt. Han la sig ner och sen kröp och ålade han runt i vattnet som en fisk. Sen sätter han sig upp och plaskar och sen lägger han sig igen. Han kan inte sitta still alls. Astrid är betydligt lugnare när hon badar.





När vi gick hem slocknade Liam på en gång. Han var så trött


När vi kom hem blev de fuskmat, pizza.
Lilleman vaknade när vi ätit så han fick välling sen var det svårt att få honom att sova. Tog nog över en halvtimme men nu sover han. Hoppas han gör de för natten :)

Nu ligger vi i soffan. Blir att kolla på Johan Falk och äta jordgubbar med glass :)

Ha en fortsatt trevlig kväll




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0