Tutbingo

Igår var vi in till Skövde med svärmor och svärfar. Lunchade med Liams faster, henes sambo och kusin. Vi följde med hem till dem sen för att jag och Mia skulle på tutbingo så liam stannade hemma hos farmor och farfar tills Robban slutade jobba.
Vi vann inget. Var så nära. De sista spelet var det 30.000 kr i potten och den gick ut till en ensam vinnare. Tänk om man vunnit den. Hade varit toppen.


Idag så har jag tvättat och bakat lite. Liam sov som tur när jag gjorde de.
Nu sitter han och jag här och bloggar. Han ska bara klättra och pilla på allt nu. Nyligen ställde han sig upp och ramlade och slog sig. Det händer ju några gånger varje dag. Men han är riktigt duktig på att ställa sig själv. Funderar på om jag och han ska lägga oss i sängen och kolla på lite film och ta hand om all rentvätt.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram från oss

Här var han inte så gammal :)

 

 

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0