Spark

Jag och lilleman tog oss en stödvila idag. Den blev nog på 1½ timme. Jag kollade på Skilda världar men somnade mitt i de så får kolla ikväll istället. När man har honom i sängen så ska han böka. Han klättrar upp på magen och de är inte så skönt jämt. Den lilla stackaren där inne blir väl mosad. Idag kände jag hårda sparkar. Såg till och med dem. Moderkakan ligger ifram så de är inte lika lätt att känna rörelserna.
Ska försöka lägga upp en bild på magen ngn dag. Jag börjar växa.

Nu är maten klar så väntar bara på att ♥ ska komma hem så vi kan äta.
Blir panerad fläskschnitzel med ugnstekt potatis, skysås och grönsaker.

Dags att springa efter lilleman som ska vara på alla kablar. Nu står han på golvet och håller sig i mitt ben så de är inte lätt att skriva.

Ha en trevlig kväll

Puss och kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0