Lugn och ro

Nu är det lugnt i huset. Lilleman sover och robban är ute och klipper gräset.
I helgen var vi ute på en marina utanför Lidköping där Robban spelade med sitt band. Det var riktigt trevlig att träffa folk.

Idag har jag och Liam varit hemma. Tagit hand om tvätt och sen kom en kompis hit med sin son.
På eftermiddagen kom svärmor hit och hon berättade att hon hittat en spjälsäng på second hand så vi åkte och kollade. Jag var ju tveksam så vi åkte hem. Robban hade åkt och kollat på den nu på kvällen och köpt den. Kostade 150 kr så den. Vi skulle inte köpa en ny utan hade bestämt oss att köpa en begagnad. Den ska bara målas om. Vet inte om den blir vit eller om vi byter färg :) Vi får se vad vi hittar på fredag när vi ska köpa färg.

Idag gjorde jag storkok till Liam. Blev korvstroganoff och couscous och de gillade han. Lite för stora bitar blev de men jag mixade de extra mycket så de blir nog bra nästa gång han ska äta de =)

Nu ska jag ta och fortsätta göra lite nytta när de är lugnt i huset :)

Ha en fortsatt trevlig kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0