Liams första bad i Värnen

Idag så har vi varit hemma och städat på fm. Vid halv 1 ringde Catherine och kollade om vi ville följa med och bada i Lidköping. Vi åkte till en strand där det är långgrunt och barnfamiljer. Ett riktigt fint ställe. Liam fick bada för första gången. Jag satte han i vattnet och han skvätte som bara den. Han kan ju inte sitta still så han kröp iväg :) Det var riktigt varmt. Hörde att de var 21 grader i vattnet.

Mums va gott de är med smörgåsrån.


Liam och Johannes leker med en badboll


Wiii va det är roligt att gunga


När vi kom hem fick Liam gröt sen var det dags att stoppa ner honom i badbaljan och tvätta bort all sand som han hade på hela kroppen.

På kvällen nu så har han varit gnällig men det är nog för att han knappt sovit något. Han vaknade när jag lyfte ur honom ur bilen.

Men nu sover han och jag ska ta mig en macka innan jag lägger mig och kollar på några avsnitt av Skilda världar Volym 2 :)

Imorgon bitti ska vi in till SKövde på ett Ultraljud. Ska bli roligt att se bebien igen. Hon eller han har börjat böka en del.

Godnatt

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du har haft en bra dag :D

2011-08-02 @ 20:41:17
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0