Klåfingriga unge

Idag på morgonen har jag nästan bara sprungit efter Liam som krypit runt och dragit i allt som finns. Han ska ju klättra upp för mina ben men de fungerar inte varje gång så han ramlar. Sen ska de klättras på massa andra saker också. Det kommer inte bli lättare sen när han springer. Tror att jag ska bygga en LEKHAGE så han inte kommer ut.
Katten är också rolig. Hon lägger sig framför honom och han tar tag i henne hårt och sen lägger han sig på henne också.

Nu ska jag nog försöka ta och lägga honom en stund så jag kan fortsätta göra lite nytta.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer
Postat av: Miss WKG

Haha dom är underbara. Nowa har börjat förstå att hon kan kontrollera sina händer nu så hon tar gärna tag i vovven (hon är liten väger bara 6kg så är ju ungefär som en katt) :)

2011-07-21 @ 13:01:06
URL: http://misswkg.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja dem är helt galna. Idag låg han över katten och tog stryptag. Fattar inte varför hon är så dumm och ligger kvar.

2011-07-21 @ 13:45:26
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0