Jobbig natt :(

Igår hände det inte så mycket. Tvättade lite på morgonen sen så tog jag en promenad med Anna och Astrid till Götene. Jag skulle handla lite saker. Hela vagnen var full med saker när jag gick hem.

Lite senare på eftermiddagen kom Linda förbi med sin lilla dotter som är 8 veckor och hennes andra dotter som är snart 3 år. Fikade och pratade lite.

På kvällen så blev de inte så mycket gjort. Erik kom förbi på en fika.

Lilleman har inte varit rolig inatt. Han vaknade flera gånger och skrek och jag lyckades få honom att somna om i hans säng, men efter 5 gånger så fick han ligga i våran säng. Han vaknade lika mycket då. Vet inte alls vad de var med honom. Fick gå upp vid 2 och göra en liten flaska med ersättning och han somnade om en stund. Sen fortsatte han krångla. Tror att de är tänderna som är på gång igen.
På morgonen när jag bytte på honom såg jag att han var lite geggig i ena ögat. Får badda de idag så får jag se om de blir bättre.

Idag ska jag inte göra så mycket. Blir nog att fortsätta tvätta och städa lite. Kanske tar en promenad om jag orkar.

Ha en fortsatt trevlig dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0