Första doppet 2011 + Liams 7 månadersdag

I fredags var vi in och uträttade några ärenden. Vi var in till babyproffsen för att titta på en ny bilbarnstol till Liam och  vi lyckades hitta en på kampanj. Den låg på nypris 3250kr men den var nedsatt till bara 1995kr så vi köpte den på en gång :)

På kvällen åkte vi ut till Lidköping. Vi hade blivit bjudna på middag hos ett par. Dem hade en hund hemma som ville pussa och leka med Liam hela tiden. Som tur var så gick de bra. Han blev inte rädd. Första pussen blev han skärrad men sen gick de bra. Det var en riktigt stor hund om man jämför med honom.

Lördag 9 juli blev Liam 7 månader. Tänk vad tiden går fort. Kan inte fatta att de gått så fort.
Vi var uppe tidigt. Jag städade inne och hjärtat ute så nu ser de bra ut.
Runt lunchtid åkte vi upp till svärmor och svärfar och åt lunch å solade lite.
Robbans syster och bror med familj var där.
På eftermiddagen bestämde vi oss för att åka till en sjö och bada. Det var första doppet för mig och jag var ju som vanligt först i. Robban är en badkruka men han badade också.
Dem enda som inte badade var svärmor, Anders och Frida.
Liams kusiner var helt vilda i vattnet.

Farfar och Liam kollar på kossorna






En trött liten kille efter en heldag med farmor och kusinerna.


När vi badat klart åkte vi hem och solade en stund till och fikade.
På kvällen så åkte vi och handlade och sen hem och lagade grillspett. Satt ute tills klockan var 12. Riktigt skönt att bara ta de lugn.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Hjärtat har sin sista semesterdag. Han har bara haft 2 veckor, men de blir att han tar i höst istället ;)

Tänkte bara berätta för er som läser bloggen att Liam ska få ett syskon i November. Den lilla är beräknad till den 16 november. Kanske att de blev lite tidigt. Det kommer att vara lite mer än 11 månader mellan dem. De blir nog tufft i början men jag tror att jag kommer klara av de =)

Vårat hjärta i v.16+1
Nu är jag i v.21+3 (v.22)


Nu sitter jag och äter frukost. Grabbarna tog sovmorgon men har precis kommit upp =) Så Liam ska få sin frukost nu iaf.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0