Barnvagn

Igår kväll satt jag och letade efter en ny barnvagn. Jag måste ju byta till en syskonvagn när den andra kommer. Jag ska inte ha en tvillingvagn eftersin dem är så breda. Jag har kollat på ett märke som heter Phil and Teds och dem är inte billiga. Över 8000 kr för dem delarna man måste ha. Men får jag bara ut de som jag vill för min vagn som jag har nu så behöver jag inte lägga så mycket på en ny.

Inatt vaknade jag vid 3 av att det åskade och regnade som bara den. Det skakade i hela huset ett tag. Det var bara att gå upp och dra ut alla sladdar till datorer och tv mm.

Nu sitter jag och lilleman och äter frukost.
Får se vad vi hittar på idag. Blir nog att stanna inne hela dagen.
Behöver ta fram dammsugaren och skurmoppen idag. Sen har man ju rentvätt som ska vikas och stoppas in i garderoberna.

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0