19 juli

14juli-15juli

Fick besök av Robbans kompisar och deras barn. Dem var ute på husvagns semester och skulle stanna hos oss torsdag och fredag natt. Grillade och hade en mysig kväll.
Natten var rätt jobbig. Lilleman hade problem med ögonen så han sov dåligt.
Var tidig uppgång för att jag skulle besöka vårdcentralen för ett prov. Hade bara sovit 2 timmar efter hans krångel så jag var riktigt trött.
På dagen så var vi hemma och tog de lugnt med lilleman. Dem andra åkte till Stellas Lekland i Skövde. Hade Liam varit pigg hade vi åkt med dem.
Senare på kvällen blev det tacos och filmkväll.

16 juli

Vi var ute och åkte en sväng och på kvällen grillade vi med Robbans syster med familj och hans kusin med fru. Riktigt trevlig helg hade vi.

17 juli

På söndagen så åkte vi ut till Lidköping. Robban släpte av mig hemma hos Maria medans han var iväg och repade med sitt band.
På kvällen var vi bjudna hem till ett par kompisar på mat.

18 juli

Hjärtat hade ledig dag så vi åkte iväg och hälsade på hans kusin och fru.
Åkte sedan hem och lagade mat.

Idag 19 juli

Var på ett besök på Bvc med Liam eftersom han hade varit geggig i ögonen. Hon kollade och det har blivit mycket bättre. Ska fortsäta och badda ögonen med ljummet vatten tills det släpper helt. Vi vägde och kollade längden på honom. Han var 70cm och vägde 8560g. Han börjar bli riktigt stor.
Jag var även in till barnmorskan och tog prover och lyssnade på hjärtat. Allt såg bra ut och bebisen hade 152 i hjärtljud. Min barnmorska sa att idag var det en sådan med flätor :) Men jag vet ju inte vad de är. Tror att de är en tjej iaf.

Dags att ge Liam mat sen åker vi iväg och hittar på något.

Ha en fortsatt trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0