Tisdag 25/1-2011

Liam har nu sovit 3 nätter i sin säng nu och det fungerar riktigt bra. Han har nu sängen bredvid min och det är skönt att det inte är så långt när man ska ta upp honom. Han sover mellan 3-7 timmar i rad nu och det är skönt.
Idag har jag varit till babycafét och sen bvc. Det var inget roligt väder att gå i. Snöstorm!!
Liam väger nu 5390g och är 58cm lång. Våran stora kille :)

Nu sitter jag och äntligen äter lunch. Blir ju så att när jag ska laga mat så ska han också äta.
Blir nog att ta de lugnt och plocka lite. Kanske kryper ner i sängen med Liam och kollar på en film.

Nästa vecka kommer jag nog hem till Gävle igen. Ska bli roligt att träffa folk igen :)
Saknar er där hemma =)

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag

Kommentarer
Postat av: Josefin - Mamma till Melwin 100831 ♥

Jo klart alla fixar en sådan sak, min mamma var med under hela sjukhus vistelsen då jag är ensamstående. Men jag minns inte så mkt därifrån.. Allt är jätte bra nu, har lite ont ibland då jag reser mig fort! Men inte så konstigt, annars är allt prima. :) Hur stor är din plutt?

2011-01-26 @ 12:05:57
URL: http://melwinojag.blogg.se/
Postat av: Josefin - Mamma till Melwin 100831 ♥

Åh stora killen, melwin var ganska liten när han föddes. 3010g och 51 cm lång en dag tidigt. Men de syns inte, vägde honom för två dagar sen och då vägde han 7770g. :) Så de växer fort.. :)

2011-01-26 @ 20:34:35
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0