Söndag 23 januari 2011

Nu är helgen över igen. Den går så fort. Igår var vi in till Lidköping och hämtade våran säng som vi köpt. Den var underbar att sova i nya sängen. Jag fick sova rätt länge innan Liam vaknade. Idag har det varit en slappardag fram tills Wilma kom och vi skulle vara barnvakt en stund å det var full fart på henne. Jag har inte varit nå pigg idag. Helt slut i kroppen är jag. Vet inte vad de är för fel :( Ska snart ta mig en dusch sen blir det att slappa vidare.

Vi har haft hela RObbans familj här på fika så då blir det ju full fart å en massa disk att ta hand om men de är undanplockat nu :)


Liam har lärt sig att lyfta på huvudet


Ha en fortsatt trevlig kväll:)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0