Lördag

Godförmiddag!

Idag tog vi liten sovmorgon. Jag gick nog inte upp förrän kl 10 men det var skönt att sova idag. Vi har haft en toppen natt. Liam åt 11 igår sen sov han fram till halv 7 sen somnade vi om igen. Riktigt skönt var de.
Igår var vi in till Lidköping och gjorde en massa saker. Beställde en säng på Jysk som vi får hämta på fredag, försenad julklappar till 2 barn och sen lite andra saker. Blev sedan en fika hemma hos Andreas och Maria. Blev bärpaj, riktigt gott.

Maria & Liam


Tilde & Liam


Sen var vi och storhandlade lite för att vi skulle få besök på kvällen. Två kompisar kom över på 2 rätters. Blev förrätt och varmrätt

Förrätten

Avokadoröra med räkor, toppad med räkor, röd caviar & dill

Varmrätt

Fläskfilé med klyftpotatis och robbans hemgjorda sås och sallad

Sen blev det Lets dance och sen blev det sänge.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Något vill jag göra. Annars blir jag så rastlös så jag nästan klättrar på väggarn. Jag har iaf tvättat 2 maskiner idag.

Ha en fortsatt trevlig lördag

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0