Liam 1 månad :)

Idag är det Liams 1 månaders dag :) Tänk vad fort de går.

Igår var vi in till Skövde för att hälsa på bandet som Robban spelat med förr. Så det var dans till Nova och Pure Divine. Robban spelade med Nova. Liam hade sina söta lurar på sig och sov nästan hela kvällen i en kompis famn. Jag tog några danser sen satt vi och pratade. Det kom fram en gubbe som var lite berusad och sa att han inte tyckte att man skulle ha med sig små barn, men de tycker inte jag är ngt fel. Han skriker inte och stör utan sover så gott. Han skriker bara när han är hungrig elller när det är något i blöjan.

Vi kom hem sent. Klockan var efter 12 och inatt har han väl inte varit super rolig. Han har sovit dåligt så Robban sov knappt något och han som skulle upp och inventera idag. När han åkt till jobbet så låg jag och lilleman i sängen tills 11.30. Då var det bara att gå upp och ge honom mat sen så åt jag lite flingor och fil.

Tog mig även ut idag. Gick till Götene och handlade lite mat. 8 km har jag gått idag och det känns i kroppen. Jag är ju inte van att röra på mig så. Jag kommer att gå till Götene ca 2 ggr i veckan. Är mammagrupper, baby café, BVC å lite andra saker så jag kommer nog att få bort mina kg som är kvar :) När jag gick snöade de som bara den och på vissa ställen var det inte plogat så det var halt och slirigt men de gick bra endå. På hemvägen snöade de ingenting så de gick lite lättare då. Jobbigast på hemvägen var att det är en bro som det blir en riktit brant uppförsbacke och jag hade 2 matkassar under vagnen + att det var halt där så jag hade MJÖLKSYRA när jag kom upp.

På eftermiddagen när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket. Diskat och tvättat 2 maskiner. Blir ju ett ex antal spyhanddukar varje dag.

Nu väntar jag bara på att hjärtat ska komma hem så vi kan börja med maten.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anna Lindsson

Tror inte gubben menade att ungen din störde utan mer att det inte är en miljö att ha barn i där det dansas, svettats,alkohol, hög musik och så vidare. Tänk på att för länge med lurar kan trycka hårt på barnets huvud... Bor du i götne ? Googlade och kom in på din sida.

2011-01-26 @ 21:22:47
URL: http://annalindssons1.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0