Banken

Idag har jag varit på Banken för att fixa med konton. Har flyttat ner min bank från Gävle och det skulle ta några dagar. Sen har jag öppnat ett konto till Liam så han får en summa varje månad. Jag fick även med en spargris. Fick välja mellan, svart, vit, orange eller genomskinlig så de blev den genomskinliga. Lite roligt att se vad som finns där i :) Vi får ställa fram den varje gång vi har folk här så han får lite pengar :) Hihi

Det ligger iaf några mynt på botten :)


Sen var vi och fikade och storhandlade.
På em så var jag bara hemma och slöade. Hade ingen ork att göra annat. Imorgon ska jag TA ner dem sista JULGARDINERNA som fortfarande hänger uppe ;)

Liam blir 7 veckor imorgon. Tiden bara springer iväg.



Ha en fortsatt trevlig kväll

Ps. Längtar tills nästa vecka när jag kommer upp till Gävle och ska hälsa på gamla arbetskamraterna och alla andra vännerna =)




Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Hihi ja det är nog ganska vanligt val av kläder skulle jag tro ;D har fler vänner med liknande. Lite har jag handlat begagnat för att pengarna inte ska sticka iväg allt för fort, sedan växer dom ju ur det så snabbt. Han är ju så söt lille Liam :D bebisen i magen är helt vild! Barnmorskan sa att den skulle lugna ner sig runt vecka 25 har jag för mej.. men den har bara blivit vildare och vildare haha. Blir en busunge detta ;P

2011-01-27 @ 06:15:36
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0