9 januari 2011

Igår var jag och Liam med hans farmor och farfar och handlade på Jula och ÖB. Jag fick med mig skurmedel och tvål.

Sen åkte vi hem till Liams faster och åt pannkakor. Som vanligt när vi ska äta så ska Liam också äta så det var bara att ge honom mat så svärmor fick skära upp mina pannkakor så fick jag äta med en hand.

Var sedan hemma och städade bort julsakerna.

På kvällen åkte vi tillbaka till Liams faster och åt mat. Fylld  Kycklingfile med fetaost och soltorkade tomater och ungstekra rotfrukter och potatis :) Mums vad gott det var.

Idag har vi varit och kastat alla sopor från julen och sen var jag och handlade. Nu är det dags att göra mig ordning för dansen.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0