3 januari 2011

Godmorgon eller förmiddag.

Nu ligger jag och Liam och myser i sängen och kollar på Tomten är far till alla barnen :)
Han ligger bara här och filosoferar och kollar på allt :) Han är så underbar. På torsdag så är han 1 månad. Fattar inte att det var en månad sen som jag var in på förlossningen för första gången.

Nu ska jag ta och göra lite nytta och sen kanske jag tar mig en promenad.

Puss och Kram

Någon dag innan Liam kom till världen. Nu är jag iaf 10 kg lättare men har ju fortfarande 8 kg kvar så de tar nog ett tag, men ska ändra om kosten och ta bort sötsaker och sen motionera :)



Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

Ja det är ju väldigt olika hur fort magen anpassar sej igen. Jag var väldigt utseende-fixerad innan graviditeten men jag har fått en helt annan syn på mig själv nu. Man sätter nog annat i första hand när en liten kommer till världen :)

2011-01-05 @ 18:16:42
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0