19 januari 2011

Hej hopp!

Nu har jag varit dålig på att blogga igen. I söndags tog vi en promenad till Götene för att köpa snus åt Robban. Det var riktigt halt så vi fick gå sakta. När vi kom hem lagade vi mat sen ringde de folk som ville komma och ge Liam presenter så då var det bara att ställa sig och baka en paj och en kladdkaka. Dem blev faktiskt riktigt goda =)

Måndag så var det en slappdag :)

Igår var det babycafé så jag och Anna tog oss dit. Riktigt trevligt att träffa nytt folk. Hoppas jag kan börja umgås med någon. Så tråkigt när man inte har körkort för man kan ju inte ta sig så långt.

Inatt har det varit jobbigt. Liam har knappt sovit. Varit upp och gett honom mat 3 gånger. Måste försöka hålla honom vaken på dagarna så han kan sova på nätterna. Idag har han sovit rätt mycket men nu ligger han på babygymmet så jag hoppas att han kan vara vaken rätt länge och sova inatt :) Skulle verkligen jag behöva. Mår dåligt när jag inte får sova något på nätterna. Jag har nu bestämt att jag ska sova på dan när han sover :)

Har varit på mammagruppen idag och nu så ska jag börja med maten sen blir det bara att slappa i soffan eller sängen :)

Ha en fortsatt trevlig kväll

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0