10 januari 2011

Igår var vi på dans till Zlips i Göteneparken. Det gick riktigt bra med Liam. Han sov en del och sen åt han 2 gånger under kvällen. Folk kom fram och kollade på honom och tyckte han var söt :) Han är en riktig GOBIT!

Jag dansade inte så mycket eftersom jag fortfarande inte har läkt riktigt. Men jag dansade 6 låtar i rad och efter dem var jag HELT SLUT. Märks att man inte har någon kondis längre men den ska jobbas upp nu med alla promenader till Götene :)

Togge i Zlips blev störtkär i Liam :)

Togge i Zlips

Melissa i Zlips


Idag tog jag sovmorgon. Gick inte upp förrän kvar i 10. Liam har ätit 2 gånger inatt men han är rätt duktig på att somna om nu för tiden :)
Snart är det dags att plocka ner det sista från julen och dammsuga och torka golven. Hoppas jag hinner göra det innan lilleman vaknar senare :) Ska även försöka få äta lite lunch i lugn och ro för en gång skull. Inte ofta jag kan göra de :( Får nästan ALLTID kall mat.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0