1 månad sedan

Idag är det 1 MÅNAD sedan jag blev inlagd på sjukhuset och imorgon bitti är det en månad sen våran älskling föddes. Han bara växer och växer för varje dag som går.

Inatt har väl inte varit den bästa natten. Liam har vaknat 2 gånger och ätit men somnat om ganska fort. Jag halvsover varje gång jag ska ge honom mat.

Idag på fm har jag hunnit med och plockat lite, men ska försöka få lilleman att sova nu så jag kan dammsuga och moppa golven.

Senare idag tror jag att vi ska åka in till SKÖVDE och hälsa på robbans gamla band NOVA där han spelade förr.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Annica

En sådan gulliklimp ni har:) Jobbiga nätter kommer ni säkert att få menbara att bita ihop så kommer det att bli bättre... Passa på att vila lite på dagarna om du får vara vaken på nätterna så få du nya krafter och orkar medn lilleman... En sådan härlig tid som du har framför dig.. Jag känner forfarande värmen från mina fem barn:) Men nu har ju lyckan kommit till mig och ger mig en hög med barnbarn och det är en sådan härlig känsla... Njut och må så gott och ta dagen som den är:)Tiden går så fort.Lycka till och många kramar till lilleman:))

2011-01-05 @ 14:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0