Alla hjärtans dag :)

Nu är det måndag och Alla hjärtans dag :)
Helgen har gått så fort.

Fredag kväll tillbringade jag och Liam hos Malin och Fredrik och deras barn. Det var riktigt trevligt. God mat och trevligt sällskap. Robban var ute med sitt jobb på fest så han var väl inte superpigg. Han låg hela lördagen. Jag vaknade och kunde inte somna om på lördag morgon eller rättare sagt var det Liam som var pigg så de var bara att gå upp och jag städade hela huset så de var skönt att få gjort. Sen blev det tidig lunch för mig. Robban gick upp och sen låg han på soffan hela dagen. Jag var lite irriterad så jag och Liam tog oss en promenad till Götene och handlade lite mat :) Var underbart väder.
Väl hemma började jag och robban med mat. Det blev fläskfilé med ungstekt potatis och rotfrukter och en sås som robban gjorde =)
Erik kom förbi och åt med oss. Han var också bakis. Haha jag tyckte inte ett dugg synd om dem. Grabbarna får skyllla sig själv.
På kvällen kollade vi på melodifestivalen och sen blev det ganska tidig kväll, men jag hade en jobbig natt med Liam. Han var hungrig. Han vaknade efter att ha sovit ca 2½ timme och skulle ha mat så jag var upp mellan 3-4 gånger. Jag har ingen koll på nätterna för då är jag så trött.

Igår morse gick jag upp och gjorde pannkaka till frukost/lunch sen så var det dags att göra oss klara och åka in till Lidköping. Robban släppte av mig och Liam hos Maria och han hämtade upp hennes sambo för att dem skulle iväg och repa med de bandet dem har startat =)



Idag så har jag inte gjort så mycket. Har tvättat en maskin och den andra är igång nu. Har en gnällig kille. Försöker få honom att sova men de går inte så bra idag :(
Jag var upp på övervåningen idag och kollade efter lite kläder till Liam så hittade jag min fleas dress jag sytt på gymnasiet :) Den passade på honom så den ska han få ha imorgon när vi går till babycafét, bvs och barnmorskan.











Nu får Lilleman mat sen hoppas jag att han kan sova så jag kan äta lunch å få lite saker gjort :)


Ha en fortsatt trevlig dag allihopa :)



Kommentarer
Postat av: PinkieLaady

sv; Ja den växer för varje dag, jag ser det inte själv men börjar märka det på naveln som börjar göra sitt ;) haha! Men det börjar bli lite obehagligt med bebis rörelserna.. den sparkar inte som förut utan nu kan man få en rejäl armbåge rakt ut haha. Men det är mysigt det å på sitt lilla vis :D Ja det ska bli spännande och se när det vill sätta igång. Söt den där blåa fleece dräkten var, läste att du hade sytt den själv? :)

2011-02-14 @ 17:01:13
URL: http://pinkiedesign.blogg.se/
Postat av: Malin

Det går så fort de sista :) Japp den sydde jag :) Tycker att den är så mysig=)

2011-02-14 @ 18:16:07
URL: http://jennymalinvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0