Söndag :)

Nu är helgen slut igen och vi har gjort en del saker.

Fredag:

Jag och Liam var upp med svärmor till Götene och handlade sen tog vi en fika. Blev en semla då :) Sen kom Robban, Faster Mia och kusin Wilma. På kvällen åkte vi över till Mia och åt middag. Blev ganska sent. Vi hade en bra natt. Liam sov tills vi skulle gå upp eller en stund före.

Lördag:

Var in till Lidköping och shoppade lite igår medans Robban jobbade. Jag köpte en ny stekpanna, en mössa till Liam, 2 par byxor till honom, en macara. Blev en lunch på stan med Frida, Lenny, Saga och Mia. Halv 2 mötte jag upp Maria och följde med henne hem tills Robban slutade jobbet. Blev lite tjejsnack å te drickande. När vi kom hem så blev det fuskmat. Kebabpizza och kebabtallrik. Blev att kolla lite på Melodifestivalen. Gick å la oss tidigt och kollade på änglagård men jag somnade efter halva. Så jag får sätta mig och kolla på dem någon dag.

Söndag:

Har sovit riktigt bra inatt :) Började morgonen med att städa lite och tvätta. Blev lunch med skidor på tv. Idag har vi även varit och kollat på tårtan till Liams dop. Den skulle kosta 580 kr för 20 bitar. Den är riktigt fin. Vi har inte bestämt motiv än, meb det lutar mot Nalle Puh :)

Nu blir det att kolla lite på tv sen sova tidigt. Imorgon måste jag gå upp till Götene och fixa lite saker.

Ha en fortsatt trevlig dag

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0