Onsdag


Nu har helgen passerat. Har gjort en massa saker så det har varit dåligt med uppdateringar.


Fredag:

På fredag kväll var vi hem till Linda och David på fikade lite. Var en riktigt trevlig kväll.



Lördag:

Liams faster, kusin, farmor & farfar kom förbi på en fika. Hjärtat jobbade fram tills klockan 6. På kvällen var vi bortbjudna till ett par längre ner på gatan. Vi fick älg och hjortfilé :) Mums vad gott det var. Till efterätt blev det glasstårta. Vi satt där fram tills klockan var halv 1 då vi klädde på oss och gick hemåt. Det var -20 grader ute då. Höll på att frysa ihjäl.

Söndag:

Vi var och handlade och slängde alla sopor. Vi hade samlat på oss 8 kassar med en massa skräp. Sen åkte vi hem och lagade mat. Vi fick sedan besök av sandy och koppen och hennes son kevin. Det var full fart på honom. Han sprang runt och jagade katterna.

Måndag:

Var bara hemma och tvättade å städade lite. Beställde även säsong 7 av one tree hill som skulle komma i veckan :) Så nu vet jag vad jag kommer att göra på dagarna när jag har tråkigt.

Tisdag:

Promenerade upp till Götene för att gå på babycafét. Riktigt trevligt att sitta där och prata med andra mammor. Det är många som är i min ålder. Några yngre och några äldre.

Onsdag:

Idag var jag uppe med tuppen. Klockan var halv 8. Liam ville inte sova så de var bara att knalla upp. Jag gillar att sova på morgonen, men inte lilleman. Sen så blev det lite frukost, tvättade 2 maskiner och åt lunch. Liam fick mat sen var han så trött och skrek som bara den så jag lyckades få honom att somna så jag la mig på soffan och kollade på tv. Jag somnade nog också till en halvtimme eller timme. Vid 2 tiden vandrade jag upp till Götene för att kolla om jag hittade något till Liam, men hittade inget. Sen mötte jag upp Malin och hennes lilla son Milian:) En riktig gobit. Vi fikade och pratade en massa. Var riktigt trevlig. Sen gick vi och handlade och efter de vandrade jag hemåt i kylan. Var nog -15 när jag gick hem. Det tog mig 38 minuter att gå hem så jag gick nog riktigt snabbt. Nu har jag ätit lite tacos och liam har fått mat så han har somnat på min mage :) Jag ligger och kollar på Livet på BB på kanal 5. Tänk att man hade så ont som dem stackars tjejerna har :(

Idag kom ONE TREE HILL så nu längtar jag tills jag kan börja kolla på den :)

Imorgon ska jag åka med Linda och hennes barn till leklandet i Skövde. Hoppas det blir roligt :)

Jag ska försöka lägga upp lite bilder någon dag :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Lite suddig bild på mina ÄLSKLINGAR<3



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0