Full fart hela dagen...

Idag har det varit full fart sedan kl 7 imorse. Liam var inte så sugen på att sova då så han satt i babysittern å skrattade :) Jag fick äta frukost i lugn och ro:)
vid 9 gick vi upp till Götene för att lyssna på NTF som har hand om barnstolar å säkerhet. Dem berättade hur barn ska sitta och hur länge dem ska sitta i vissa stolar. Det mesta visste jag. Dem berättade mer om stolar för barn som är 3 år och uppåt, men de är för att det är på öppna förskolan. Dem skulle ha för yngre barn på babycafét :)

Anna,Astrid & Liam


Mötte fåren när jag gick hem


Molly la sig i Liams babysitter


När jag kom hem så sov Liam i vagnen en stund så jag hann äta :) Hjärtat var i närheten och jobbade så jag lagade mat till honom också :) Skönt att träffas mitt på dagen :)

Cathrine kom med sina 2 av 4 barn och hälsade på. Blev fika och lite prat. Liam fick en tröja och byxor av dem :) Riktigt söta.

Johannes & Liam


Nu har jag bakat matbröd och en tacopaj :) Mumma ska det bli att äta paj :) Tråkigt att hjärtat inte är hemma ikväll. Han är på affärsmöte så han kommer senare ikväll.




Nu är Liam klar för kvällen. Jag skulle bada honom men jag tog med honom in i duschen istället :) Det gick riktigt bra. Tror att han gillade de:)



Nu sitter jag och äter å Liam är så trött så han vet inte vad han ska göra.
Ska försöka få honom att sova. Resten av kvällen så blir det att bara att tillbringa i soffan :)

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0