Bvc, barnmorskan och babycafé

Idag så har vi varit upp till Götene. Mötte upp Anna & Astrid kl 9 sen gick vi upp. Det var riktigt halt och kallt. Minus 10 grader men det blåste så det kändes kallare.
På babycafét var det riktigt mycket folk idag. Baren som var där var mellan 2 ½ månad till 4 ½ tror jag :) Mycket folk som jag aldrig träffat. Jag sprang ner till Bvc en sväng för att väga Liam. Han gick ju ner 20g förra veckan när han var sjuk, men nu har han ökat från 5460g till 5735g så de har gått fort, men han har blivit ett riktigt matvrak :)
Tillbaka till babycafét en stund innan jag skulle till barnmorksa på efterkontroll. Var gynundersökning och Liam skrek så han fick ligga på min mage medans hon kollade allt och det såg bra ut =)
Var in på Ica och handlade lite kakor för att kompletera upp mitt fikaföråd. Har ju bara morotskaka å de gillar nog inte små barn. Cathrine kanske kommer med sina 4 barn om alla kommer med. Hänger på om dem hade feber. Hoppas att dem inte har så jag får träffa hennes lilla Johanes som är 8 dagar äldre än Liam.

Nu ligger lilleman i vagnen och sover så jag har hunnit äta lunch för första gången på jag vet inte hur länge. Dags att ta hand om all tvätt och lägga in det i garderoberna innan han vaknar igen :)

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0