Några dagar i Gävle

Igår kom jag och Liam hem efter att ha spenderat några dagar uppe i Gävle.

Måndag:

I måndags bakade jag morotskaka och sen hade jag besök av Anna & Astrid, Malin och hennes 3 barn.
På kvällen kom mamma och pappa ner för att hämta mig.

Tisdag:

Vi började morgonen med att vi åkte till BVC för kontroll med Liam och allt såg bra ut och han växer så de knakar. Han är en stor kille nu. :) Sen åkte vi mot Gävle och Liam sov bra. Vi stannade en gång och då åt han. Duktig är han våran lilla kille :)
På kvällen var vi och hälsade på Elin och hennes Ludvig.

Mormor & Liam


Onsdag:

Åkte ut till Sandviken för att hälsa på mina gamla jobbarkompisar och det var riktigt trevligt :) Saknar verkligen dem där hemma :)
Malin & Liam


Torsdag:

Jag, syrran och Liam var ner på stan med pappa och åt lunch och kollade efter lite saker. Jag hittade inget eller jo en ditoxkur blev det iaf. Den ska jag börja med på måndag. Får se om jag mår bättre av den. Blev sedan en promenad hem till mamma och pappa med grannen. Var skönt, men jag hade ju blivit riktigt förkyld så de är inte nå roligt alls :(
På kvällen kom Susanne, Ernesto, Amanda & Johan och åt tacos och hade en mysig kväll.

Susanne, Liam & Ernesto


Morfar, Morbror & Liam


Fredag:

Lunch på stan med Mamma, Susanne & Sofia =)
Sen blev det lite shopping. Köpte ett par jeans, 2 tröjor och sen hårfärg. Sen fick Liam en jeansjacka av mamma :) Riktigt söt =)
På kvällen så var det mat hemma hos Hanna & Sofia. Sen färgade Sofia håret på mig. Riktigt skönt att göra något nytt med håret :)

Anders, Maria & Liam


Hanna & Liam



Lördag:

Va inte alls pigg då. Blev bara sämre och sämre varje dag som gick. Blev inte mycket gjort då. Jag och Liam var bara hemma hela kvällen och kollade på Melodifestivalen och bara hade det mysigt :)

Söndag:

Igår så var det dags att åka hem. Jag och Liam åkte tåg och det gick skapligt bra. Lilleman var ledsen men han klarade resan ganska bra =)
Hoppas att hans hosta ger sig snart.

Idag blir det bara att ta de lugnt och kanske plocka lite men ska vila när Liam sover. :) Men nu ligger vi här i sängen kollar på film och bara myser. Han ligger klarvaken och jollar lite.
Så tråkigt att jag missar mammagruppen idag nu när vi har återträffen, men kan ju inte gå dit när både lillen och jag är sjuk :(

Ha en fortsatt trevlig dag



Liam prövade dopklänningen :)


Liam fick en jeans jacka av mormor :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0