21 december

Här hemma har det varit sjukstuga i över en vecka. I lördags (17/12) var jag och hjärtat på julbord. jag har inte supernöjd med maten. Det var inte värt priset men men så är de ibland.
I söndags åkte vi hem till ett par kompisar och skulle fika men vi blev kvar till halv 9. Vi beställde pizza så de var en trevlig kväll.

Måndag så var jag bara hemma och fixade lite.

Tisdag var det dags för 1 års kontroll med Liam och 6 veckors med Casper.
Liam var 77cm och vägde 10,600g
Han fick även sprutan så han var ledsen en stund.

Casper var 55cm och vägde 5100g. Han hade gått upp nästan 1 kg på 3 veckor. Stora killarna.
Sen var vi och handlade nästan allt som saknades till jul.
När vi kom hem var Liam lite gnällig så han fick mat och sen vila. Senare på em kom Anna och Astrid så då lekte dem en stund.
På kvällen kollade jag febern på Liam och den var 38,7 så han somnade halv 7.

Idag har vi inte gjort så mycket. Har haft besök av en kompis och hennes son sen har jag även budat på en overall på tradera men jag förlorade den. La budet i samma sekund som den tjejen som vann :(

Nu har jag 2 griniga killar så bara att ta hand om dem.

Ha en fortsatt trevlig dag
God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0