10 december- Nobeldagen

Nu har jag verkligen inte uppdaterat på jättelänge.
Det var nästan en månad sedan sist.
Under den tiden så har vi haft en del att göra.
Varit på mammagrupper, haft lite kompisar här, mamma och pappa har varit här och massa annat. Tagit det lugnt i början har vi också gjort.

Igår så var det Liams 1 års dag. Kan inte fatta att han redan är 1. Tiden går så fort. På morgonen fick han ett paket och de var roligt med den leksaken. Sen åkte jag och Robban till tandläkaren och sen vidare till socialen så Robban kunde skriva på att han är pappa till Casper.
Åkte sedan hem och fixade till inför kalaset.
Det var jag, robban, farmor, farfar, farbror, kusiner och farbrors fru.
Åt tacos och sen blev det tårta.



Ge mig tårtan :)


Liams presenter:
*Sacosäck av oss
*Leksak av oss
*Kläder och leksak av mormor och morfar
*Kläder av farmor och farfar
*Kläder av faster med familj
*En dörrgittarr som det står kom in och stör ej som ska sitta på dörren av farbror med familj
*Pengar av mina grannar i gävle

Igår em blev jag riktigt förkyld och inatt har det varit hemskt :( Men nu börjar jag känna mig piggare. Vi ska på julbord idag så nu ligger hela familjen i soffan och bara tar det lugnt.

Ps: Namnsdag har jag också idag

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh gullungen där :) stor han blir ! Och lik dig .

2011-12-10 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0