Terminstart på babycafét

Inatt har Liam sovit bra men han vaknade när klockan var kvart över 6 och då var ju inte jag lika pigg som honom. Det var bara att gå upp. Inte vanligt att jag går upp så tidigt, men idag gjorde jag de. Vi skulle ju cykla iväg vid 9 för att gå på terminstarten av babycafét. Liam fick sin gröt halv 7 sen fick jag leka med honom på morgonen. klockan 8 så la jag honom i sängen och han somnade så jag fick väcka honom 10 i 9 eftersom vi skulle cykla iväg. 

Det gick bra och cykla och han satt där och kollade. Det som han nog tycker är jobbigt ibland är hjälmen. Han försöker få av den.
På babycafét var det riktigt mycket barn. Ojj ojj ojj vad alla har växt. Liam härjade som vanligt. Kryper runt, klättrar på allt. Men de är roligt att se att alla har utvecklats.

Nu ska jag ta och passa på att vila en stund innan vi ska cykla tillbaka till Götene för att gå på 8 månaders kontroll.

Ha en fortsatt trevlig tisdag eftermiddag :)

Puss och kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0