Måndag 8/8-2011

Godmorgon

Igår vaknade barnen tidigt. Jag hade knappt sovit ngt för att jag och Robban satt uppe och väntade på att Robbans syster skulle ringa så han kunde hämta dem och skjutsa hem dem. Klockan var kvart  3 när han åkte iväg sen vaknade barnen halv 8 och då var inte jag så pigg. Klart att de var full fart på dem också.
Sen blev de så att vi la oss i soffan och kollade på film med Wilma. Pippi långstrump skulle hon kolla på. Börjar tröttna på pippi nu.

Blev sedan fuskmat när dem kom och hämtade Wilma.
På kvällen åkte vi och handlade och hyrde med oss 2 filmer och bara slappade i soffan. Då var det ju fullt fart på lilleman istället.
Lyckades få honom att somna kl kvart över 7. Han hade inte sovit något på eftermiddagen så de gick ganska bra att lägga honom.

Han vaknade 7 imorse och då ville han bara ha en halv vällingflaska. Han har blivit lie sämre på att äta välling men jag tror att de kan vara för att han är så slemmig i halsen och täppt och snorig :(

Jag har ringt BVC idag och väntar på att dem ska ringa mig. Han har ju gått i 2 veckor med förkylning nu så ngt måste de vara.

Nu började de regna också så de blir en dag inne och städa. Så less på regnet nu.

Nu är jag i graviditetsvecka 26 (25+4) Kommer att komma en bild snart =)

Ha en fortsatt trevlig dag.

Bara 4 dagar tills vi åker hem till Gävle. Ska bli så roligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0