Fikat

Anna och Astrid kom förbi på em och tog en fika. Dem lekte och hade roligt.
Det var full fart på båda barnen.



Liam var så trött när Anna och Astrid åkt så jag gick ut en sväng och försökte få honom att sova men de ville inte han.  Liam har ätit våran mat idag till lunch och till middag. Det blev hemlagade köttbullar och stuvade makaroner till kvällen sen fick han makaroner och köttbullar med smör till middag. Han älskar verkligen hemlagad mat :)
När klockan var halv 7 började han krångla så han fick en flaska och somnade utan ett ljud kl 18.50. Det är inte så vanligt att han lägger sig så tidigt. Jag brukar försöka få honom i säng runt halv 8-8 tiden men dem senaste nätterna har det varit mellan 7- halv 8.
Nu ligger jag i soffan och slappar. Är så trött. Robban är på möte så de är så tyst här hemma.

Imorgon börjar babycafét igen och det ska bli så roligt att träffa alla föräldrarna och se hur deras barn har växt. Kan gissa på att alla har växt som bara den.
Efter cafét imorgon ska jag cykla hem sen ska jag tillbaka upp till Götene för att gå på bvc på 8 månaderskontroll. Hade tid på onsdag men hon ringde och kollade om de gick bra att jag kom imorgon och de passade mig riktigt bra =)

Nu ska jag fortsätta kolla på Barnaskrik och Jäkelskap på 4:an

Ha en fortsatt trevlig dag :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0