Dop 9/4

I torsdags var jag på kontroll med Liam. Då vägde han hela 6770g :) Stora killen.
I fredags var det babymassage på fm. Liam tycker nog de är skönt men han kan ju inte alls ligga still. Sen ligger han där och snackar. Haha.
Efter massagen så lämnade vi Liam med farmor så jag och Robban kunde åka och uträtta lite ärenden och handla mat till dopet. När vi kom hem så hade mamma, pappa och min bror kommit ner från Gävle. Sen var svärmor, kusin wilma och liams faster också hemma hos oss. Full fart.
På kvällen stannade svärmor kvar och svärfar kom och åt mat med oss. Det blev kycklingwok med Ris. Alltid gott.

Liams nya keps


Dopdagen:
Vaknade kl:7 och hade en massa att göra. Skulle göra 2 sallader, dressing, städa å fixa en massa saker innan klockan var halv 1. Jag hann precis i tid. Liam var så duktig i kyrkan. Han bara skrattade och pratade. Inget gnäll alls. :)
Efter dopet så blev det fika och mat hemma. Maten gick hem hos alla :) Så skönt. Tårtan vi beställde var för 20 pers och vi var 16, men vi har nästan halva kvar så jag vet inte vad vi ska göra med de. Har försökt fått hit folk men ingen som kan :(










Liams doppresenter:

* Mormor och Morfar: Flagga med gravyr.
* Morbror patrik: 500kr
*Farmor och Farar: 400kr och haklapp+plastskedar
*Håkan och Birgitta: Tallrikssett med bestik och mugg(Elsa Besgov eller hur hon stavas)
* Faster Mia med familj: Tallriksset med bestik och mugg med ett annat motiv
*Farbror Lenny med familj: En mätsticka med en mus. Så snart kan vi sätta den på väggen och mäta lilleman :)
* Erik: En glas uggla
*Kläder från kompisar i Gävle

När alla hade gått blev det bara slappa på soffan. Jag somnade som vanligt.

Idag har vi förlorat 1 av våra kattungar. Den var svag å slutade andas imorse. Det var min favoritkatt. Jag vet inte om den var sjuk lr ngt. Men den fick inte så mycket mat som dem andra 4 kattungarna.

R.I.P


Nu sitter jag och matar mitt lilla troll.
Mammas lilla bi :)


Får se vad jag hittar på resten av dagen. Äta tårta lr ngt. Haha

Ha de bra puss och kram


Kommentarer
Postat av: annelie berg

ååå vilka fina bilder :) jag kommer gärna ner och äter upp resten av tårtan! hihi. synd om kattungen.. usch vad hemskt.

2011-04-10 @ 15:54:07
URL: http://annelieberg.se
Postat av: Anonym

:) Synd men tårtan är slut. Vi får baka kladdkaka när du kommer. Ja de var tråkigt att den inte klarade sig :( hoppas vi ses snart vännen :)

2011-04-11 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0